Miquel Anguera, “Beatet”
11-11-2025
El passat dia 5 de novembre, dimecres, s’inaugurava la nova seu social de la Penya Barcelonista de les Sis Copes al Bar Mont-roig que, com tothom sabrà, es troba al carrer del doctor J. A. Sagarra, número 10 (fins ara havia estat al Nou Bar Martí, antic “Panadero” i ara Tros de pa).
El partit que van oferir a la televisió, com el primer de la seva nova seu fou contra el Bruges, belga, de la Lliga de Campions (que, per cert, el Barça empatà 3 a 3 en terreny del país de les pataques fregides).
No cal dir que desitgem el millor èxit en aquest nou capítol de la vida social de la Penya Barcelonista de les 6 Copes, al carrer del Dr. Sagarra “tot anant cap a l’Escola Mare de Déu de la Roca… o cap al CAP…”
.

.

.