Miquel Anguera, “Beatet”
16-12-2025
El passat diumenge 14 de desembre, l’Associació de Joves Roca Ferma, va organitzar una caminada solidària en benefici de la Marató de TV3, que enguany es destina a la lluita contra el càncer.
En un dia gris, però sense fred, 21 persones entre alguns de grans i sobretot gent jove vam anar a la Pixerota passant per la riera de Vilanova, barranc de la Pixerota, camí de la Caseta del Rellotge, travessa de la N-340 fins a la platja de la Pixerota, a l’alçada del niu de metralladores de la Guerra Civil. A la caminada s’hi van apuntar 32 persones i la recaptació fou de 187,50 €. Oidà!!
Un altre acte solidari per lluitar contra el càncer. Sempre és d’agrair que la gent ens mobilitzem per causes altruistes, com és el cas. La gent, arribats ja a la Pixerota, vam fer la foto de rigor i per a la història. Després, hom va reposar forces en un breu esmorzar per acabar la jornada tornant cap a casa, a Mont-roig, passant per la via ciclista paral·lela a la carretera de la mar (T-323).
.

.
