
Miquel Anguera, “Beatet”
17-08-2025
Segons va fer públic el passat 12 d’agost, l’Ajuntament de la Vila: “L’Ajuntament de Mont-roig actua per minimitzar els efectes de la mosca de la figa de moro a l’Ermita de la Mare de Déu de la Roca”.
No cal dir que estem contents de poder llegir aquesta notícia i esperem que el proper 8 de setembre, festivitat de la nostra patrona, ja podrem estar ben tranquils en el pelegrinatge dels mont-rogencs al santuari de la nostra patrona, el dia de la seva onomàstica.
Enguany, en la celebració del 18è Cap de Setmana Diatònic va quedar molt clar que calien mesures urgents contra aquesta mosca. Fins i tot algunes persones van marxar de l’Ermita a causa d’aquest insecte, durant el concert del finlandès Markku Lepistö. També l’any passat, en el 17è Cap de Setmana Diatònic, ja vam poder comprovar les molèsties d’aquests insectes que, tot i no ser perillosos són, realment, molt emprenyadors.
.

.