
GRAN ÈXIT DE L’ESCOLA DE CICLISME DE MONT-ROIG A SES ILLES
Miquel Anguera, “Beatet”
26-04-2025
El cap de setmana passat, 19 i 20 d’abril, al velòdrom del Palma Arena, a Palma de Mallorca, l’Escola de Ciclisme de Mont-roig, amb el Quique Moreno al davant, va aconseguir un clamorós èxit de les seves ciclistes en la trobada del Campionat d’Espanya.
Els/les nostres ciclistes van tenir un encertadíssim cap de setmana aconseguint diverses i importants medalles, en la categoria cadet (15 anys):
Noa Moreno: 2 medalles d’or i 1 d’argent (velocitat individual, olímpica i keirin).
Martina Turon: 2 medalles d’or 1 bronze (persecució olímpica, velocitat, i keirin).
Dídac Mulet: medalla d’argent en persecució olímpica.
Jordi Hernández: 5è en sortida parada.
Beth Risalde: 7a en puntuació.
La Noa Moreno, la Martina Turon i la Marina Hernández (Escola de Ciclisme de Mont-roig, equip de 3) medalla d’or en la velocitat olímpica.
L’Escola de Ciclisme de Mont-roig fou fundada fa 16 anys i aglutina 87 ciclistes entre els 4 i els 18 anys. Té 5 entrenadors (Quique Moreno, Jofre Prunera, Pepe Rodríguez, Joan Mulet i Santi Garcia), a més de 6 voluntaris que cal sumar).
Entre tots aquests entrenadors i voluntaris fan una increïble feina que està portant l’Escola de Ciclisme cap aquests èxits inqüestionables. Moltes gràcies per dur el nom de Mont-roig arreu!!
.

.

.

.

.