Ets aquí
Inici > General > Esports > II EDICIÓ DEL TIÓ MONT-ROGENC A LA COVA D’EN PATOU

II EDICIÓ DEL TIÓ MONT-ROGENC A LA COVA D’EN PATOU

Miquel Anguera, “Beatet”

04-12-2025

El proppassat diumenge 30 de novembre, es dugué a terme la segona edició del Tió Mont-rogenc, organitzada pel C.E. l’Areny. Novament fou un èxit d’organització i de participació, sobretot veient que força gent que hi participà eren vinguts de fora vila.

Aquesta II Edició durarà del 30 de novembre al 4 de gener de l’imminent 2026. És a dir, s’acabarà amb l’arribada dels Reis d’Orient i torna a ser un circuit d’orientació on s’hi pot participar amb tota la família així com a nivell individual.

També us explicarem que, un cop més, la Judit Robert delectà a petits i grans amb la narració d’un conta sobre temes d’Advent i Nadal. Altre cop, la Judit fou molt aplaudida sobretot per la vehemència i els 5 sentits que hi posa en cada conta. Moltes gràcies!!  

El C.E. l’Areny torna a donar les gràcies, especialment, als padrins i padrines dels tions que, com l’any passat han tornat a ser part imprescindible per poder cobrir els tres itineraris del Tió Mont-rogenc: la Ruta Verda (16 tions), la Blava (22 tions) i la Vermella (28 tions), totes tres amb un recorregut de poc més de 3 quilòmetres i desnivells aptes per a tothom (malgrat que la ruta vermella arriba als 273 metres de desnivell).

El C.E. l’Areny agraeix a tothom la seva col·laboració i espera i desitja que continuem col·laborant amb el Tió Mont-rogenc i en futures activitats que l’entitat esportiva mont-rogenca vagi organitzant, que han estat, són i seran, moltes. Sens dubte l’entitat de Mont-roig que més treballa i més activitat crea en el nostre entorn i per a tothom!!

.

.

.

.

.

Top