Miquel Anguera, “Beatet”
11-11-2025
El proppassat divendres 7 de novembre, els alumnes de IV d’ESO de l’INS Antoni Ballester van aparèixer al Centre de Dia per celebrar el 12è aniversari de la seva construcció (gestionat per l’ONADA) i oferint als avis, familiars i assistents a la celebració una horeta de distracció, música i dansa.
Després d’una breu benvinguda per part de la nova directora del Centre, va parlar la regidora, Francis Ortiz (amb la bona nova d’una vintena de places públiques al Centre de Dia després de tants anys d’anar-hi rere) i també el professor de l’INS, Andreu Anguera, que varen fer passar una estona ben agradable als avis i familiars que ompliren la sala del Centre, amb la seva música, dansa i “play back”. Destacarem els forts i constants aplaudiments que els joves van arrencar de tots els assistents, especialment, quan l’avi Marín es posà a cantar una cançó de la “seva època”.
En fi, resumint direm, que fou una estona intensa (de 4 a 5 de la tarda) on els avis, familiars, alumnes i professionals s’ho van passar d’allò més bé i te n’adones de l’important que són aquestes estones que els alumnes de l’INS ofereixen als nostres avis, periòdicament. Moltes gràcies als alumnes i professors de l’Antoni Ballester per la seva generositat!!
.

.

.

.